20 Mart 2009 Cuma


ozlemcim bak buzdolabimin ustundeki fotomuz
gorusmeliyiz,
ozledim.

8 yorum:

  1. adi funda saçım için daha ısrarcı olman lazımdı.. arkadaşlık böyle günlerde kızım. buzdolabına bak bak bunu hatırla.. bi de bu resimde senin ayakkabılar yok, ambians eksik..

    YanıtlaSil
  2. ahahhaha, kizim sen o kuafore gelebildgme sukret, paketleyeceklerdi beni kuaforden hatirlarsan.

    ama ayakkabilar neydi be ozlem yaaa.. baska da giyemeddik ayakkabilari. topukluda denge olayi bana gore deil.

    baska eksikler de var da onlardan bahsetmeyelim simdi eheheuee (hep konuyu ayni yere getien benim di mi hehehe)

    YanıtlaSil
  3. bence sen şimdi, onların olduğu bi fotoğrafı koy bloga.. sor bakalım millete çok mu göze batıyor.. o gün yeterince derinleşememişti kamuoyu araştırması:)

    YanıtlaSil
  4. Sinemde gül açar, birazcık gülsen. Bahçende solmayan gülü kıskandım:)

    YanıtlaSil
  5. ulen nasil anlastiniz aranizda walla helal.
    ozlem 14 mayista depeche mode konserine gelin.

    YanıtlaSil